W dzisiejszych samochodach zamiast koła zapasowego coraz częściej otrzymujemy zestaw naprawczy, zawierający uszczelniacz i kompresor, ba nawet jeśli nadal mamy koło zapasowe, można je zastąpić takim zestawem. Pod wykładziną bagażnika mamy zatem wielki schowek na całe mnóstwo często niepotrzebnych rzeczy. W dobie mody na instalacje OEM UPGRADE, gdzie nic nie widać, bo wszystko ma wyglądać, jak fabryczne, jest to jedno z najłatwiejszych do zaakceptowania przez użytkownika miejsc na zainstalowanie głośnika niskotonowego – subwoofera.
Odpowiadając na takie zapotrzebowanie HELIX prezentuje dwie podobnie wyglądające konstrukcje. Obie o średnicy 58 cm, lecz różniące sią zarówno wysokością, jak i ilością głośników, aby można było dobrać dla siebie produkt pasujący czy to do wielkości wnęki, czy do zapotrzebowania na najniższe częstotliwości.
Okrągłe obudowy bass-reflex są dopasowane do parametrów zainstalowanych w nich głośników, co eliminuje kłopot z projektowaniem, zaawansowanymi obliczeniami i skomplikowaną produkcją, a integracja z wnęką na koło zapasowe maksymalizuje dostępną przestrzeń bagażową w pojeździe.
• HELIX IK ER8.1-DVC2 to idealny subwoofer do bezproblemowej integracji w mniejszych autach, bądź takich z płytkimi wnękami na koło zapasowe. Wyposażony jest w jeden 8-calowy (200 mm) głośnik niskotonowy IK S8-DVC2 z membraną z papieru warstwowego i zapewnia imponująco głęboki bas nawet w najciaśniejszych przestrzeniach, dostarczając barwne i mocne niskie częstotliwości.
• HELIX IK ER8.2-DVC2 to potężny subwoofer, który z pewnością zadowoli wymagających użytkowników. Zawiera aż dwa 8-calowe (200 mm) głośniki niskotonowe IK W8-SVC2 o dużym wychyleniu z membranami z ręcznie czerpanego papieru. Ta konstrukcja robi wrażenie zarówno pod względem uderzenia basu, jak i jego precyzji, co gwarantuje nie tylko doznania słuchowe, ale i te dosłownie namacalne.
Oba subwoofery mają taką samą możliwość konfigurowania impedancji (2 x 2 Ohm, 1 x 4 Ohm lub 1 x 1 Ohm), co umożliwia elastyczną integrację systemu z różnymi wzmacniaczami i bezproblemowe dostosowanie do różnych potrzeb. Oba są również wyposażone w taki sam izolowany wtyk przyłączeniowy, który zapewnia szybki i bezpieczny demontaż w razie potrzeby.
IK ER8.1-DVC2 ma wysokość 12 cm i został wyceniony na 1299 zł.
IK ER8.2-DVC2 ma wysokość 16 cm i został wyceniony na 1799 zł.

Helix IK Galeria

  • 1-alpine.png
  • 2-JL-audio.png
  • 3-Audisonok.png
  • 4-bury.png
  • 5-blaupunkt.png
  • 6-morel.png
  • 8-pioneer.png
  • 9-DLS.png
  • a-sony.png
  • aiv logo.png
  • b-braks.png
  • e-stp_ok.png
  • eagle.png
  • f-kenwood-ok.png
  • h-helix.png
  • i-focal.png
  • j-cla.png
  • kolo.png
  • l-dyna.png
  • match.png
AUTO Hi-Fi © 2016-2017